czwartek, 10 kwietnia 2014

Kurczak po hawajsku

Jeśli znudziła Wam się zwykła pierś w tradycyjnej panierce, to też przepis jest dla Was! Ja zdecydowanie lubię połączenie chrupkości panierki, soczystości kurczaka i słodkości ananasa. Idealnie! Więc jeśli również jesteście wielbicielami takich połączeń, koniecznie sprawdźcie ten przepis!
Składniki (dla 1 osoby):
-1/2 piersi z kurczaka
-1 jajko
-garść płatków kukurydzianych
-pieprz
sól
-plaster sera
-1 plaster ananasa
-olej do smażenia

Pierś doprawiamy solą i pieprzem. Jajko roztrzepujemy Płatki kukurydziane rozgniatamy na drobno. Obtaczamy kurczaka najpierw w jajku, następnie w płatkach.

Pierś smażymy na średnim ogniu, bo jeśli rozgrzejecie olej za bardzo płatki się spalą a kurczak nadal będzie surowy. Obsmażamy z dwóch stron.
Na usmażonej piersi układamy ananasa ( ja w ostatniej chwili zorientowałam się, że kupiłam ananasa w kawałkach, dlatego użyłam takiego) oraz ser. Zapiekamy w piekarniku ok 5min w temp 230 stopni.

Ja najbardziej lubię to danie podane z pieczonymi ziemniakami i sosem majonezowo-ketchupowym, ale wybierzcie takie dodatki, jakie lubicie.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz