piątek, 27 lipca 2012

Faceci od kuchni


Dziś zamiast przepisu chciałabym polecić Wam film. Jeśli lubicie francuskie komedie i filmy o gotowaniu to jest coś dla Was. A mianowicie "Faceci od kuchni". Film opowiadający o znanym szefie Alexandrze Lagarde( w tą postać wcielił się Jean Reno), który stracił kulinarną wenę. Wydawałoby się, że tak znany aktor wcieli się w główną rolę, jednak moim zdaniem pierwsze skrzypce gra tutaj Jacky Bonnot (Michael Youn), który pracując w podrzędnych knajpach, zasypuje gości informacjami o daniach i wręcz narzuca im jakie wino powinni wypić i co zjeść.Jest również wielkim fanem Alexandra i zna wszystkie jego przepisy na pamięć. Kiedy kariera znakomitego szefa wisi na włosku, Jacky zjawia się i pomaga przywrócić honor restauracji. Film zachwycił mnie zdjęciami potraw, które wyglądają jak dzieła sztuki, jednak spodziewałam się, że będzie więcej "kuchennych rewolucji". Znajdziemy tu również kuchnię molekularną i dużo śmiechu. Nie jest to może najlepszy film świata, ale wielbicielom jedzenia na pewno się spodoba. Naprawdę polecam! I wspomnę jeszcze, że warto przed tym filmem się najeść. Ja poszłam głodna i miałam ochotę zjeść ekran.
Ruszajcie do kina ;)



Zdjęcia ze strony filmweb.pl

2 komentarze:

  1. Żarcie :DD Może obejrzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedzonko to jest to co Płonkowie lubią najbardziej. If you know what I mean. ;D

      Usuń