wtorek, 24 lipca 2012

zaczynamy!


No i stało się. Po wielu namowach, powstaje coś, co mam nadzieję zaspokoi wasze zachcianki kulinarne. Będę pisać nie tylko o tym, jak stawiam pierwsze kroki w swojej miniaturowej kuchni, ale także polecać fajne knajpy, dobre jedzenie, programy kulinarne i ciekawe produkty. Od razu na początku wspomnę, że nie jestem Masterschefem, więc jeśli pojawią się jakieś małe błędy, to poprawiajcie mnie. Po prostu lubię czasem ugotować coś dla najbliższych. Jeśli mielibyście jakieś prośby, skargi czy zażalenia to jak najbardziej, piszcie je w komentarzach, postaram się je uwzględniać w swoich kolejnych postach. Życzę sobie wytrwałości, a Wam smacznego!
ladycook.

3 komentarze:

  1. Ja, jako Grammar Nazi, proszę o postawienie kropki po "awesome" na końcu zdania. Poza tym- cieszę się i czekam na pyszne posty. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaśka! Aż mi ślinka cieknie na samą myśl, JAAAAMI

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaję do ulubionych :D Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń