niedziela, 2 grudnia 2012

Cukier Sieradz

Hej łasuchy ! Znowu nie będzie przepisu. Tym razem czeka na Was recenzja przepięknej restauracjo.. kawiarni.
Mowa tu o restauracji Cukier, która mieście się w Sieradzu, Rynek 17.
Od jakiegoś czasu całe życie towarzyskie Sieradza przeniosło się właśnie tutaj. Ja szczerze mówiąc zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze miałam problem z tym, że w pubach, do piwka nie można zamówić czegoś do jedzenia oprócz chipsów czy paluszków, nie mówiąc już o tym, że dużym obciachem było zamówienie herbaty. Brakowało nam takiego miejsca jak to. Zacznijmy od części, którą lubię najbardziej, czyli jedzenie! Możemy tu zjeść prawdziwe rarytasy. Makarony, lasagne, mięsa, krewetki itp.Ceny obiadu wahają się od 10-35zł. Największą zaletą są lunch time. Od poniedziałku do soboty w godzinach od 12:00-18:00 można zjeść 2-daniowy obiad za 10zł. Wszystko jest naprawdę przepyszne, choć na mój gust, kucharz mógłby dodawać nieco mniej pieprzu. Jadłam tam potrawkę z kurczaka, pieczeń z szynki, krewetki w cieście, krem z dyni (dzięki czemu mogliście oglądać przepis na blogu), zupę pomidorową (lepszej nigdzie nie jadłam), spagetti ze szpinakiem i kurczakiem i wiele innych dań. Odkąd moja mama odkryła to miejsce, kiedy przyjeżdżam do domu, zawsze idziemy na obiad do Cukru.

Oprócz obiadów czekają na nas również desery ( codziennie inne ciasto ) oraz sezonowe smakołyki do picia. Wczoraj piłyśmy grzane wino i piwo z pomarańczą. Natomiast jeśli przyjechaliście samochodem, czekają herbatki z konfiturą, cytrusami czy miodem.



Wszystko podane schludnie na przyjemnej zastawie. Ceny? Mogłyby  być niższe, ale rekompensuje nam to przytulny klimat i przemiła obsługa.

A jeśli chodzi o wystrój to jest naprawdę przepięknie. Klimat prowansalski z elementami vintage. Miękkie poduszki, ciepłe światło i wrzosy. Sami zobaczcie.




Tak więc jeśli mieszkacie w Sieradzu lub przyjechaliście tu na chwilę odwiedźcie do miejsce koniecznie. Na obiad, kawę, ciasto czy herbatę.
Serdecznie polecam. To miejsce wpisuję na swoją mapę ukochanych miejsc. Wrócę na pewno.


Zdjęcia z Fanpage Cukru - https://www.facebook.com/pages/CukieR-SieradZ/286950521404166









7 komentarzy:

  1. Kolezanka zaponiala dodac iz jest tez maly koncik dla dzieci. A to wazne gdy w naszym zasciankowym miescie rodzice nie moga za bardzo wyjsc gdy maja kilkuletnie dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie projekty graficzne wraz z logo, fototapetą i plakatami są mojego autorstwa -fajnie, że się podoba. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafiki świetne rzeczywiście, też chcę takie :p W Cukrze jeszcze nie byłem, ale na pewno wpadnę jak będę w Sieradzu

      Usuń
  3. ja byłam, i też gorąco polecam! cudowne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam!!! moje ulubione miejsce w Sieradzu. Wystrój super, jedzenie bardzo smaczne, ceny przystępne i miła obsługa. Nieprawdopodobne, a jednak:) To jest miejsce dla każdego. Chętnie tam wracam i zawsze jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń