niedziela, 2 grudnia 2012

Coraz bliżej święta..

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem. Ostatki już minęły, więc możemy ruszyć ze świątecznymi akcentami. Chociaż pieczenie pierników, ciasteczek i robienie innych świątecznych smakołyków zostawiam sobie na ostatnią chwilę, to dzisiaj mogę Wam pokazać, co na tegoroczne święta możemy znaleźć w sklepach. No więc zaczynajmy!
Na pierwszy ogień pójdzie świąteczna kolekcja home&you. Nie potrafię przejść obojętnie obok tego sklepu. Sami spójrzcie jakie piękne rzeczy przygotowali w tym roku.

przyprawniczki

zestaw do herbaty

prześliczny fartuch

Kubek z czapeczką

zestaw rękawica, podkładka, ściereczki

solniczka i pieprzniczka

podkładka pod talerz

ściereczka

Home&you co roku wypuszcza również kolekcję pomysłów na prezent, m.in te z motywami świątecznymi
kubeczek i puszka na ciasteczka

zaparzacz do kawy lub herbaty i dwie puszki

ocieplany kubeczek, puszka na gorącą czekoladę i łyżeczka

fartuch mikołaj

Wszystkie te rzeczy dostaniecie w sklepie online 
http://home-you.com/pl/content/21-boze-narodzenie
lub w sklepach.

Również w sklepie DUKA możemy znaleźć kolekcję świąteczną.

Półmisy, karafki i talerze z mikołajami

Zestawy do pieczenia

silikonowe foremki

garnuszek do grzanego wina

chwytak kuchenny

Wszystkie gadżety dostaniecie na stronie http://dukapolska.com/katalog-produktow,kategoria,swieta?s=all oraz w salonach DUKA.

Następna w kolejce jest IKEA, która również przygotowała parę ciekawostek świątecznych
foremki do ciastek, które wg autora można wykorzystać jako serwetniki

tace

podstawki pod kubek
serwetki

puszki na ciastka

Oprócz tego w sklepie szwedzkim IKEA również nie zabrakło świątecznych smakołyków

grzaniec

czekoladowe cukierki
pierniki, które ja zawsze zdobię i wieszam na choinkę 



Domek z piernika, który ja w tym roku już próbowałam - zapewniam, że nie musicie się męczyć z pieczeniem własnego, bo ten jest naprawdę pyszny (choć jeśli macie ochotę pokaże Wam jak go zrobić samemu) 

Wszystkie rzeczy znajdziecie na stronie http://www.ikea.com/pl/pl/ oraz w sklepach

A skoro jesteśmy już przy jedzeniu, to grzech nie wspomnieć o czekoladzie i marce WEDEL. Ostatnio przechadzając się po rynku Manufaktury, kiedy doszłam do pijalni WEDEL przystanęłam i przez 15min i oglądałam te cudeńka. Sami zobaczcie

Anioł z białej i ciemnej czekolady

mikołaj na desce

prześliczna bombka
czekoladowe lizaki

Bałwanek

choinka

bombka





A na koniec coś, co mógłby przynieść mi mikołaj - zestaw czekolad do picia: gorzkiej i mlecznej, a do tego dwa mieszadełka, które rozpuszczą się w gorącym mleku.

Mam nadzieję, że tak jak ja, choć trochę zajaraliście się świętami. Ja już od listopada chodzę i wymyślam jakie prezenty przygotuję bliskim. Jeśli chcielibyście zobaczyć jakieś propozycje prezentów - piszcie. :)



4 komentarze:

  1. Ja już niedługo wybieram się do sklepów na świąteczne zakupy. Z pewnością odwiedzę Manufakturę. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, za ile ten zestaw czekolad pitnych z wedla? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, nie było cen w witrynie, ale sprawdzę to! ;))

      Usuń
  3. aaaaa, byłam w h&y i zakochałam sie absolutnie we wszystkim!!

    OdpowiedzUsuń