piątek, 4 stycznia 2013

jogurt z owoców leśnych

Cześć głodomory! Przepraszam, że do Was nie pisałam, ale byłam na święta w domu, a jak się domyślacie
tam czekało na mnie mnóstwo jedzenia! :) Uwielbiam święta i ich smaki, jednak zawsze przesadzę z jedzeniem. Dlatego teraz zamiast słodkich przekąsek funduję sobie zdrowy i pyszny jogurt. Jest banalnie prosty w przygotowaniu i smakuje naprawdę świetnie. Zapraszam Was do przygotowania!

Składniki:
- 3/4 szklanki mrożonych owoców ( w moim przypadku truskawki, maliny i jagody)
- 1/2 szklanki jogurtu naturalnego
- 3  łyżki otrębów ( ja użyłam żytnich, ale mogą być również pszenne)
- 1 łyżeczka cukru


Mrożone owoce zostawiamy na godzinę do otdtajenia lub wkładamy na 1 minutę do mikrofali. Następnie dodajemy cukier, zalewamy wszystko jogurtem, a następnie posypujemy otrębami. 
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz