wtorek, 19 sierpnia 2014

Sałatka z kurczakiem i malinami

Dziś będzie szybko, ale zdecydowanie pożywnie. Po raz kolejny - jeśli ktoś nie lubi połączeń owoców z mięsem, czy wytrawnymi potrawami, to ta sałatka mu nie zasmakuje. Dla reszty mam dobrą wiadomość - to połączenie jest tak idealne, że po wszystkim wyliżecie talerz do czysta. Bez przedłużania -zabierajmy się do pracy.
Składniki (na 2 porcje):
-1 pierś z kurczaka,
-1/2 główki sałaty lodowej,
-1 czerwona cebula,
-ok 10 pomidorków koktajlowych,
-1/2 opakowania malin,
-sos balsamiczny,
-garść pestek dyni i słonecznika,
-zioła prowansalskie, papryka słodka, sól,pieprz,
-olej do smażenia

Kurczaka marynujemy w przyprawach (ilość wg znania). Smażymy pierś w całości ok. 3 min z każdej strony i kroimy w plastry.
Pestki prażymy na suchej patelni do uzyskania złotego koloru. 
Sałatę rwiemy na mniejsze części, pomidorki kroimy na pół,a cebulę w drobną kostkę.
Układamy po połowie składników na każdy z talerzy. Polewamy sosem balsamicznym. Posypujemy pestkami i malinami.

A nie mówiłam, że będzie szybko?
Możecie podać jakieś pieczywo, ja zdecydowałam się na grzanki.
Smacznego!

3 komentarze:

  1. Robiłam jakiś czas temu podobną sałatkę. Coś pysznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe połączenie... podoba mi się, nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O takim połączeniu jeszcze nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń