niedziela, 26 maja 2013

Wrapy na zimno

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać ciekawą alternatywę dla zwykłych kanapek, które codziennie większość z nas przygotowuje do szkoły czy pracy. Wrapy możecie podawać z czymkolwiek lubicie, ja wybrałam najbardziej klasyczny zestaw składników, który każdy z nas ma zazwyczaj w lodówce.
Zapraszam do przygotowania!



Składniki ( na 1 wrapa):
- 1 placek na tortille ( ja użyłam pełnoziarnistej)
- sałata
-pomidor
- 3 plasterki sera żółty
-3 plasterki szynki
-szypiorek
- majonez
-ketchup

Placek smarujemy ketchupem i majonezem. Układamy kolejno sałatę, szynkę, ser, pomidor, szczypiorek i polewamy ketchupem. Zawijamy boki, a następnie rolujemy. Podajemy na zimno.



SMACZNEGO!

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się to co robisz, jest tu naturalnie, z pasją i jaki ładny wystrój! Będę tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, dziękuję za miłe słowa <3 Aż chce się coś robić, jak ktoś to docenia. ;)

      Usuń
  2. Ja także uwielbiam Twojego bloga. Przepisy są łatwe, a co najważniejsze bardzo tanie :)

    OdpowiedzUsuń